♥☻ روعة الحب ☻♥
وفاة ذكرى لن تموت 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدي
روعة الحب[/قبل الاشتراك ادخل هنا

]سنتشرف بتسجيلك

شكرا وفاة ذكرى لن تموت 829894
ادارة المنتدي وفاة ذكرى لن تموت 103798
♥☻ روعة الحب ☻♥
وفاة ذكرى لن تموت 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة منتدي
روعة الحب[/قبل الاشتراك ادخل هنا

]سنتشرف بتسجيلك

شكرا وفاة ذكرى لن تموت 829894
ادارة المنتدي وفاة ذكرى لن تموت 103798
♥☻ روعة الحب ☻♥
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

♥☻ روعة الحب ☻♥

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

وفاة ذكرى لن تموت

Ebtsam
*فــــــكــــــره*
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
*فــــــكــــــره*
.
.
*فــــــكــــــره*

شغلتك ايه/ : مذيعه كرنتينا الفضائيه

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالخميس أبريل 02, 2009 7:33 pm

السكون يسود المكان نظرات شارده تجوب انحاء المكان صوت مرتجف يقطع هذا السكون الرهيب ... مفيش فايده !!

محمد ... متهزرش قول بقى احنا طولنا فى المكالمة وماما لو صحيت هتنكد عليا خلص بقا ..
يا بنتى مفيش كلام يوصف حبى ليكى يبقى ااقول ايه انتى اكتر واحده فى الدنيا عارفه انا بحبك اد ايه ،،كفاية انى ااقولك ان مفيش حاجه فى الدنيا هتبعدنا عن بعد الا الموت ،،، محمد بعد الشر عنك يا رب يجعل يومى قبل يومك .. هبه متقوليش كده تانى ميت مره ااقولك كده.. ايه .. مفيش فايده !!

تحول السكون فجاة الى هرج ومرج اصوت تعلو صياح بكاء يخرج من بين كل هذا صوت يكسوه الحزن يعنى ايه يا دكتور مفيش فايده
الدكتور بصوت يكسوه القسوه والتمرس يعنى بنتكوا دخلت مرحلة حرجه جدا ادعولها يا جمعها مفيش غير اننا نقول يارب ..

يا رب يا هبه يتحقق الحلم ده .. هبه يانهار اسود توأم يعنى شقى كده من اولها هه هه.. بجد يا محمد بتتكلم بجد نفسك فى والاد ياه كفايه انهم حاجه مشتركة بنا حته منى ومنك يعنى نصى ونصك .. هبه انا هعيش حياتى كلها احبك لحد لما تكبرى كده وتعجزى وتبقى كركوبه هفضل اموت فيكى .. هبه وقد شردت بذهنها حتى انتبه محمد لذلك .. هبه سرحانه فى ايه هبه وقد رغرغت عينها من الدموع تفتكر انا هعيش لحد لما اشوف ولادى .. محمد.. هبه بتقولى كده ليه هبه مش ملاحظة انتى بتجيبى سيرة الموت كتير كده يا بنتى حرام عليكى . هو انا اعرف اعيش من غيرك هبه ربنا يخليك ليا يا رب يا احلى حاجه لى فى الدنيا كلها .

بصوت هستيرى انت بتقول ايه يا دكتور هبه مش ممكن تموت هبه مش هتسبنى لوحدى انا معرفش اعيش ساعة من غيرها
الدكتور مرطبا على كتفه اهدى يا بنى خلى عندك ايمان بربنا .... قاطعة محمد متقولش حاجه تانى ربنا عارف انا بحبها اد ايه ومش ممكن ربنا يخدها منى ..
الدكتور استغفر الله العظيم يا ابنى انت هتكفر بربنا خليك مؤمن انت دورك دلوقتى مهم جدا لازم تهدى مش معقول،، المفروض متشوفكش بالمنظر!! ده دكتور يعنى انا ممكن اشوف هبه
الدكتور ممكن بس متحاولش تطول معاها لاحظ اى ارهاق زيادة عن اللازم يعنى بنعجل بوفاتها .
محمد متخفش يا دكتور انا بس هشوفها من بعيد كفاية عليا اشم ريحاتها احس بيها اتخيل وجودها اعيش على ذكريتها دى عمرى ..

بخطوات ثقيله متردده يخطى محمد واحده ويعود اخرى نبضاط قلبه تعلو يكاد يسمعها كل الواقفين امتار قليله تبعده عن اخر لقاء مع حبيبه عمره امتار تفصله عن نهايه حلم حياته . كل لقائتهم كل ذكرياته معها كل لحظات حب كل لحظات شجار تدور امام عينه كانه فيلم سينمائى يعاد بالبطئ اول مره يلمس ادها اول مره يفوز باول قبله مسروقه على جبينها ،، احمرار وجهها كسوفها خجلها غضبها لحظات الغيرة الزياده عن اللازوم توسلاته لها عن الصلح كل هذه المواقف تمر امامه بسرعه اخيرا وصل لباب الغرفه وبيد مرتعشه يفتح باب غرفتها ويتسمر بعدها حتى لا يحدث ضوضاء تشعر هبه بوجده ولكن خاب ظنه
هبه بصوت اعيه المرض ادخل يامحمد.. انت ايه مش عاوز تشوفنى ولا ايه انت فاكر انى مش حاسه بيك انا قلبى هو اللى بيحس بيك قبل ما اشوفك فاكر لما كنت بتغمى عنيا وتقولى مين كنت طبعا بعرفك صح
محمد وهو يتصنع الابتاسمه ولكن كيف الابتسامة والدموع تنهمر من عينه لتصنع مجرى لها تحت عينه فاكر وكنت بقول بنت الايه عرفتنى ازاى
هبه اللى بنا اكبر من اى حب انا بحبك بقلبى يا محمد وبعقلى وبكل حواسى بجد يا محمدخلى بالك من نفسك وركزفى شغلك ... محمد وقد ارتفع صوته بالبكاء هبه انتى بتقولى كده ليه انت هتبقى زى الفل ... وبصوت مستنع يوحى بالثقة الدكتور قال كده
هبه ولم تركز فى كل ما قاله محمد.. ممكن اطلب منك طلب .. محمد اامرى هبه بس ده يبقى وعدمحمدطبعا وعد .. لما تتجوز وتخلف ابقى سمى هبه وحبها قوى قوى عشان بجد انا بحبك قوى ولم تستطيع اكمالها من البكاء
محمد وقد التقط يدها وانهار عليها تقبيل متقوليش كده انت هتعيشى هتعيشى متسمعيش كلام حد دول كدابين عوزين يفرقو ما بينا ان مش ممكن ابعد عنك سبوينى سبوينى والنبى سيبونى توسل مندمج بالبكاء محوله من محمد ليتركوه الممرضين الذين دخلوا مسرعين على صوت بكاء محمد ..

.... هبه تعالى هنا من عند الشباك عشان تنامى عشان فيه حضانه بكره .. حاضر يا بابا .. ايه يامحمديعنى بقالك ساعة سرحان انا افتكرتك نمت
محمد والله يا اميره مخدتش بالى معلش كل سنه وانت طيبه بكره عيد جوزنا ..
Ebtsam

Ebtsam

القوس الفأر
شغلتك ايه/ : انا عارفه كل حاجه بس مدكنه

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: رد: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالخميس أبريل 02, 2009 8:59 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
koukielking

koukielking

الحمل التِنِّين

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: رد: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالخميس أبريل 02, 2009 9:57 pm

Exclamation Exclamation Exclamation
احلى دنيا
...مشرفة عالم حواء
...مشرفة عالم حواء
احلى دنيا

الميزان الخنزير

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: رد: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالخميس أبريل 02, 2009 10:09 pm

Arrow Arrow Arrow
mero_o_o
..
..
mero_o_o

السمك النمر
شغلتك ايه/ : فراشه يعنى بطير

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: رد: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالخميس أبريل 02, 2009 10:19 pm

حلوه اوى يافكروتى
تسلم ايدك ياقمرى
وحاسه انها واقعيه وممكن تحصل اوى
MM
عايش على اللى كان

عايش على اللى كان

العقرب النمر
شغلتك ايه/ : وزير لحل مشاكل الشعب

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: رد: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالجمعة أبريل 03, 2009 2:46 am

هو فيه كدة
القصه جامدة جدا وشدتنى قوى علشان اقراها بالتفصيل
بس بجد انا لو حبيت قوى كدة واتحبيت برضه كدة
عمرى مهفكر اتجوز بعدها تانى ابدا
مـــــســـتـــــحــــــيـــــــل
ولا عمرى هنساها لحظة وحدة
تسلم ايدك على الكلام دة بجد الله عليكى

MM
*فــــــكــــــره*
.
.
*فــــــكــــــره*

شغلتك ايه/ : مذيعه كرنتينا الفضائيه

وفاة ذكرى لن تموت Empty
مُساهمةموضوع: رد: وفاة ذكرى لن تموت   وفاة ذكرى لن تموت Emptyالإثنين أبريل 27, 2009 12:37 am

ابتسام
كوكى
دنيا
ميرو
عايش
نورتو وتسلم رجليكم على الخطوه دى
ويارب اشفكم تانى كده عندى
MM

وفاة ذكرى لن تموت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-